Bukefalos 28 år!

L

Liten_men_tuff

Vet inte vad jag vill,

Har fått erbjudan att köpa en fin dressyrsadel för billigt pris , Vill dock inte hellre än att ha en dressyr sadel,
Men behöver dock en massa annat , Och den här och nästa månanad är ja inte mijonär direkt , och köper jag inte sadel nu kanske jag inte hittar en sån fin till ett sånt pris :crazy:

Ska jag eller inte :confused:
 
Nytt regn täcke framför allt, Sen e det mest små saker som inte är alls nödvändiga men som ja också vill ha ,
Nya shabrack, nya skydd.
Sen behöver man väl frächa upp sig själv , Blir lätt så att man glömmer bort det när man skaffar häst , För det är roligare att handla till hästen än till en själv :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 459
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 364
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 431
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp