Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har fått erbjudan att köpa en fin dressyrsadel för billigt pris , Vill dock inte hellre än att ha en dressyr sadel,
Men behöver dock en massa annat , Och den här och nästa månanad är ja inte mijonär direkt , och köper jag inte sadel nu kanske jag inte hittar en sån fin till ett sånt pris
Nytt regn täcke framför allt, Sen e det mest små saker som inte är alls nödvändiga men som ja också vill ha ,
Nya shabrack, nya skydd.
Sen behöver man väl frächa upp sig själv , Blir lätt så att man glömmer bort det när man skaffar häst , För det är roligare att handla till hästen än till en själv
Trädgård & Växter Känner mig helt vilsen i trädgårdandet. Jag är en sån där intensiv och aning impulsiv vill NU-are med alla tankar och ett överflöd av...
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...