JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport)
'S-HERTOGENBOSCH: Det blev holländskt i topp i Grand Prix Special genom Anky van Grunsven och Salinero som fick 74.208 procent.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Henrik von Eckermann satsade allt på ett kort i den prestigefyllda Grand Prix-hoppning i holländska ’s-Hertogenbosch.
Satsningen såg ut...
Hästnyheter
Dutch Masters avbröts med svenskar på plats i ’s-Hertogenbosch förra året. Nu laddar den holländska stortävlingen om för tävlingar i...
Hästnyheter
Under många år var Anky van Grunsven den som regerade i den internationella dressyrtoppen, och holländskan är fortfarande aktiv ryttare...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann red Mary Lou till en placering i den femstjärniga Rolex Grand Prix, Dutch Masters, över 1,60-hinder i holländska...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Påväg på årets första husvagnshelg! Och livets första för Lita 🤩 vädret är inte med oss men men 🌧️
bollen__
1 minut sedan
Svar: 1 379
Visningar: 84 268
Hund
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Tänker också att det beror på hur man själv placerar sig också! Jag menar står man framför så kan man ju inte smälta in heller!
Och...
bollen__
3 minuter sedan
Svar: 701
Visningar: 68 502
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Ajda
Idag kl 14:11
Svar: 1 114
Visningar: 223 703
Djur
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
29 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
59 minuter sedan
Svar: 68
Visningar: 5 762
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
Idag kl 14:15