Anläggninsutrustning vs Utrustning?

B

Bubben

Vad tycker ni bukefalister som hänger här och som kanske hängde på gammla Anläggningsutrustning om "hopslagningen"?

Personligen har jag tappat intresset att kolla detta forum, då det är b.la. anläggningsutrustning som intresserar mig och inte lädervård och färg på vojlockar.

OBS!
Jag är inte negativ till dom som är intresserade av ovanstående, men det känns inte som om det är samma intresseområde.
Dom som diskuterar flitigast här är säkert inte intresserade av hur man potentialutjämnar ett stall etc.

Är det bara jag som vill tillbaka till det gammla? :confused:
 
Jag kan också känna att jag inte vill bläddra bland massa frågor om lindor och sadlar när jag är intresserad av just anläggningsfrågor :crazy:
 
Håller med! Skulle jag nån gång ha velat diskutera färg på benlindor kunde jag väl gjort det men nu är jag tvungen att bläddra genom en oändlig massa sidor ca en till två ggr i veckan för att titta efter anläggningstrådar. Rädd för att såna trådar kommer bort i mängden. Varför slogs de ihop?
 
Håller med. Kan man söka bland gamla "anläggnings-inlägg"? Det var ju min bästa tipskälla!
 
Nej, du är inte ensam om att vara intresserad av hur man potentialutjämnar ett stall.

Jag har också svårt för rosa lindor.
 
Potentialutjämna stall, vad är det?

Ja det spelar nog mindre roll, det mesta som rör stallbygge hör numera hemma under hästverksamhet. Där slippr ni även allt vad rosa lindor heter ;)också är det fritt fram att även fråga om bygglov på stallet eller om lån för att finansiera arbetet.
 
Som jag skrev i en annan tråd här, har jag flyttat nästan alla gamla anläggningstrådar till Hästverksam.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp