Annonsera mera VII

Någon söker en brun sadel av ett specifikt (dyrt!) märke och en exakt modell.
Får såklart till svar: Jag har två svarta annars, om det går bra?
Och så nämns två billiga märken. Inte ens nästan rätt.

Såg inlägget på fb nu, alltså jag blir typ orimligt provocerad!? 😅

Typ: hej, jag söker en svindyr sadel i en specifik modell, färg och storlek. Finnes: två budgetsadlar i fel märke, modell, och storlek, men det går väl bra ändå?! 🤡🤡🤡
 
På vilket sätt skulle detta ge bättre kontakt? För att du med gott samvete kan snöra ihop munnen så hästen inte kan gapa?! 🙄

IMG_4190.webp
 
På vilket sätt skulle detta ge bättre kontakt? För att du med gott samvete kan snöra ihop munnen så hästen inte kan gapa?! 🙄

Visa bifogad fil 147196
Den där annonsen gör mig så förbannad.
De anser att de kan motverka fysikens lagar och klarar inte av kritik. Alla negativa kommentarer tas effektivt bort från dem.
Jäkla charlataner och giriga djurplågare är vad de är.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
593
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
329
Senast: sweep
·
R
Gnägg Jag skulle vilja höra era erfaren heter från att köpa häst! Hur och när visste ni att det var DEN hästen liksom? Kändes det bara som ett...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 528
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp