• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare dama_söt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 602
D

dama_söt

har en undran....vart annonserar man bäst för att folk som vill köpa en äkta skogskatt ska se att jag fått kattungar??vart annonserar ni om ni har kattungar,dom är 6 veckor nu och ingen är såld så jag måste ju få ut dom där dom syns...ser hos andra uppfödare att deras är sålda och bokade...hoppas nån här är uppfödare och kan tala om vart ja ska annonsera! ;)

Sv: annonsera

Ska ungarna bli reggade?

Dom flesta annonserar ju på rasringens hemsida och sin klubbs hemsida, men då krävs det förstås att dom är framtagna på regelmässigt sätt, dvs ska bli registrerade och allt sånt.

Ett tips om det nu handlar om riktig raskattavel är att skriva rasens rätta namn, dvs Norsk Skogkatt.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 070
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
605
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka