Annorlunda färger på prisrosetter?

Vad tycker du om annorlunda prisrosetter på tävling?

  • Ja, fler roliga färger på rosetterna

    Röster: 24 37,5%
  • Nej, det ska vara de traditionella färgerna

    Röster: 40 62,5%
  • Har ingen åsikt

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    64
  • Omröstning stängd .
Det det tyckte jag lät fortfarande traditionellt och väldigt väldigt snyggt!
Guld, silver och brons i banden till no1,2 och 3!

Gillar också att se sina placeringar på färgen.Men så vill jag det enhetligt. Ditt förslag var ju väldigt spännande!!
Det var en bra idé, tar med den till min rosett-designer
 
Jag vill ha vanliga rosetter i traditionella färger på vanliga tävlingar. På tema-tävlingar kan det vara kul med andra färger.

Har väldigt svårt för den typen @Fiorano visade, de är fina men är för mycket hundutställning för min smak.

Jag håller med. Tycker dessutom det är krångligt med de långa banden, dels skräms hästarna och de är ivägen.
Att man får meetingrosett eller cuprosett i annan färg är helt ok men håller med om att 1,2,3 bör vara traditionella.
 
Eftersom tävlingen nu är inställd så får ni se rosetterna redan nu.

Rosetter.jpg
 

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 123
Senast: Nevermind
·
Ridning Hej! Jag har en häst som jag rider några ggr i veckan, jag tränar både dressyr, hoppning och rider ut, resten av tiden går hon på...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Melrose
·
O
Träning Hej, jag registrerade mig här idag och skall nu skriva lite om en sak, dels för jag vill skriva av mig, och dels för att jag vill veta...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 492
Senast: zolan
·
Hästvård Visste inte riktigt var jag skulle placera tråden, flytta den gärna om den ligger fel.. Men som många(?) av er har koll på så sitter...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 671
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp