Ännu en sån där tråd..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lota
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 858
L

lota

Vad tror ni skulle passa på den här ryggen? Ska självklart ta ut en sadelutprovare men kan vara intressant att veta vad ni tycker också så att man har ett litet hum själv. Är en hoppsadel jag är ute efter.

Lottaa_

Lottaa_

Har jag rätt då jag säger att ryggen är svängd, överbyggd med hög manke? :p Tacksam för svar!

Sv: Ännu en sån där tråd..

Du har rätt, svängd är den iaf. Ända märket jag vet är väl Harrys dabbs (stavning?) som passar svängda ryggar. Hade det själv på mitt fullblod och den var lika "svankig" som din fast lite smalare över ryggen.

Sv: Ännu en sån där tråd..

Tack för ditt svar! Ska kika lite närmare på denna, vet du hur många grader den bredaste bomvidden är?

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
550
Senast: warg
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka