Ännu en tävlings fråga..

cress

Trådstartare
Jag har kollat på sifs tävlings sida, vissa tävlingar är ju två dagar.. Ex 12-13 April.. Vad menas med
detta? är det tävlingar båda dagarna eller är finalerna dagen efter?

Sv: Ännu en tävlings fråga..

Jag har kollat på sifs tävlings sida, vissa tävlingar är ju två dagar.. Ex 12-13 April.. Vad menas med
detta? är det tävlingar båda dagarna eller är finalerna dagen efter?

Ofta är det stora tävlingar, vilket innebär många ekipage och då kör man dem på 2 dagar. Uttagning en dag, och dagen efter finaler och ibland även någon passgren. Det beror på hur uttagningarna ser ut.

Sv: Ännu en tävlings fråga..

Oftast så är det som dom ovan har skrivit att det är en lite större tävling så dom tar alla uttagingar på första dagen och finaler på andra.
Men på vissa stora tävlingar så kör dom b/c-klass första dagen och A-klass andra dagen+finaler

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 103
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 474
Senast: zarmino
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
810
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka