Äntligen dags att bli hundägare igen!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare gaizale
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 803
G

gaizale

Såå jag har längtat!

Nu äntligen klaffar pusslet i livet och man har den tiden som behövs i valptiden.

Det har varit väldigt viktigt för mig att min sambo är helt införstådd med vad det innebär att ha en hund (även om huvudansvaret kommer att ligga på mig) innan vi hämtar hem någon. Hans liv kommer ju att påverkas också.
Sambon har inte haft hund förut, men jag är helt övertygad om att han kommer att älska hundägarlivet lika mycket som jag:D

Så nu gäller det bara att hitta en svart litet krumelur som vill flytta hem till oss i sommar!!:love:

Ville bara dela av mig av min lycka...

Sv: Äntligen dags att bli hundägare igen!

Vad spännande! Vad ska ni ha för ras?

Jag blir förhoppningsvis också med en liten i sommar.:)

Det blir en flatcoated retriever. En tik.
Det är ju så länge innan sommaren är här. Snötäcket ligger fortfarande tjockt.
Men den som väntar på ngt gott...

Åhå, helt rätt val av ras :love:
Sitter själv och väntar på att "min" parning ska bli av så jag får hem min lilla krabat i sommar :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 512
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 777
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka