Äntligen!

squarepants

Trådstartare
Idag kom det ut på hunddata att Zipper blivit LPI :D
Jag är så himla nöjd, min pointerjävel kan rätt bra :love:

29249_421551861412_685746412_5918065_218951_n.jpg

Och vi tog oss dit på tre försök :)
182p, klassvinnare
189p, klassvinnare
192p, klassvinnare

Sv: Äntligen!

Grattis!

Kul med lite annorlunda raser på planen, jag och vorstern ska debutera så småningom vi med. :D

Tjoho, vad grymma ni är!:D

Jag och min Nobs är förhoppningsvis där om en 5-6 år (då är vovven 14);)

Tack för grattisarna! :)

Det är kul att komma ut och visa att "korkade" raser kan med ;) Även om han inte är renrasig pointer så är han ändå en pointer i väldigt många bemärkelser.. Men, det lönar sig att vara envis matte! Nu hoppas vi (eller jag iaf, Zipper struntar nog i vilket) bara att vi kommer klara följande klasser också :) Målet är satt i år på 1a pris i tvåan, så får vi se vart vi kommer där ifrån.

apocalypsen: Vad skoj! Jag följer din blogg lite i smyg så jag har allt läst om planerna ;)

apocalypsen: Vad skoj! Jag följer din blogg lite i smyg så jag har allt läst om planerna ;)

Vad kul att någon läser den :D
Vi jobbar vidare och jag är rädd att min Weim ses som ganska trög i vår lydnadsgrupp - det är ju han och 8 schäfrar. När de jobbar häcken av sig för en tennisboll, sitter min och gäspar och fattar inte grejen bollar :angel:
Men vi kommer starkt nu på slutet när jag kom på att belöna med kaninskinn. Kan han bara sansa sig lite så är vi hemma sedan :angel:

Kör så det ryker med din nu! :bump:

Man ska få tre 1a pris i den aktella lydnadsklassen :) I ettan är det alltså att man ska starta tre gånger och få över 160p.

Mrsscabtree: 1a pris, men var tvungen att skriva ut klassvinsterna för jag är rätt nöjd med det :angel:

Grattis till fin fina poäng. Gillar oxå när lite "annorlunda" raser visar framfötterna. Kul att det finns några som vill lägga ner tid det ändå tar att träna dessa.

Man ska få tre 1a pris i den aktella lydnadsklassen :) I ettan är det alltså att man ska starta tre gånger och få över 160p.

Mrsscabtree: 1a pris, men var tvungen att skriva ut klassvinsterna för jag är rätt nöjd med det :angel:

Klart du ska vara nöjd! Det är ju vansinnigt bra! :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
839
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka