Äntligen!!

Sv: Äntligen!!

Det är faktiskt inte roligt att ha en hund som rullar sig i skit, människor som djur. Skillnaden mellan människors och djurs är att människor inser att skiten kanske bordes göras någonting åt, och faktiskt har förståndet att täcka över det eller gräva ner det lite snabbt.

Jag tycker att det är lika äckligt med människor som bajsar i skogen som män som kissar på byggnader i stan i och för sig.

Sv: Äntligen!!

Det finns djur som är allergiska mot just ivomectin, så även om man har gett djuret en lagom dos så dör djuret i chock. Det gäller dock främst injucerande ivomectin, och inte pastan, men är ett djur allergiskt mot det verksamma ämnet så är det kanske inte kört, men i alla fall väldigt skadligt.

Det här var injecerat.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 112
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 619
Senast: ufot
·
  • Låst
Övr. Hund Synd att mina fördomar om den här människan hade rätt... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 180