Äntligen!!!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare isse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 496
I

isse

Äntligen har jag hittat MIN häst. Han ska besiktas på torsdag och om allt går som det ska vi hämta honom i helgen. Jag är så GLAD!!:banana: Han är en femårig reining/cowhorse valack som dessutom är palomino:love: Hur trevlig som helst och söt som få.

Detta är min första quarter. Har varit intresserad av western hur länge som helst och har tränat min nuvarande häst enligt det men han kan aldrig hävda sig på tävling så därför kom jag fram till att jag skulle köpa en quarter som jag kan tävla och framför allt ha ROLIGT med! Fixade boxplatsen i måndags och gjorde klart för hästen så nu hoppas jag bara att han går igenom besiktningen. Hade en tråd för några veckor sedan om provridning och till dom som svarade där vill jag bara säga tack för råden!

Ville bara skriva av mig lite....:)

Sv: Äntligen!!!

Hoppas att besiktningen går fint. Grattis och stort lycka till!

;)

Roligt!! :banana:

Hoppas att han går igenom besiktningen.
Lägg gärna in bilder på honom sedan :D

Vad har han för stam?

Han är efter lone bright star och undan skips dusty dude.

Har någon dålig bild från provridningen som är från filmen, filmar hellre än fotar på provridning.

Videoband%2B2009_04_11_13_54_33%2B004_0002.jpg

Videoband%2B2009_04_11_13_54_33%2B005_0004.jpg

Tyvärr så hann mamma bara med att filma i skritten, sedan dog kameran:(

Till alla: Tack så mycket!:laugh:

vad roligt! Grattis!
Ser fram emot massor med bilder sen :)

Tack så mycket! Börjar bli lite nervös inför besiktningen, tänk om han inte går igenom?
Har i alla fall varit och shoppat loss på lite grejer som jag behöver till honom:)

Han är efter lone bright star och undan skips dusty dude.

Har någon dålig bild från provridningen som är från filmen, filmar hellre än fotar på provridning.

Videoband%2B2009_04_11_13_54_33%2B004_0002.jpg

Videoband%2B2009_04_11_13_54_33%2B005_0004.jpg

Tyvärr så hann mamma bara med att filma i skritten, sedan dog kameran:(

Till alla: Tack så mycket!:laugh:

Hej!! Jag har en helbror till honom som jag köpte i januari i år!! :) Det är min första quarter oxå! Har tävlat hoppning och dressyr innan men varit sugen på en quarter och att prova på western i 10 år nu och nu äntligen slog jag till! Han är 3 år och jag ska precis börja rida in honom. Du får gärna pimma mig så kan vi ju följas åt lite om du vill?! :D:laugh:

Hur gick det med veterinärbesiktningen???
Lite nyfiken om du har en ny häst nu till helgen:laugh:

Han gick igenom utan någon anmärkning, jippi!:banana: På lördag ska jag åka och hämta honom:laugh: Shit va glad jag är! Kommer komma massvis med bilder när han har kommit.

Liknande trådar

Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i... 2
Svar
27
· Visningar
4 360
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 388
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 109
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023