Använda tampong nu?

T

Tiboo

Undra om ni vet om jag kan det....fick barn för exakt 7 veckor sedan och blödde då 2 veckor....nu i Lördags fick jag mens och undrar nu vet någon om jag kan använda tamponh under dagarna nu om man byter ofta?Är hel äcklad av att ha binda och har alltid varit det.
Får inte tag på mödra därför frågar jag om någon här vet.

Sv: Använda tampong nu?

Jag vet inte men jag fick min mens för ett par dagar sen och nu idag fick jag nog. Jag avskyr bindor så jag använder numera tampong. Det är 7 veckor imorgon sen dottern föddes.

Jag säger till om jag får några men. ;)

Sv: Använda tampong nu?

Jag vet inte men jag fick min mens för ett par dagar sen och nu idag fick jag nog. Jag avskyr bindor så jag använder numera tampong. Det är 7 veckor imorgon sen dottern föddes.

Jag säger till om jag får några men. ;)

Jag testar går det så går det....blev ju sydd men det kan ju inte spela någon roll nu....

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 697
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 787
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jeps
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka