App för spårning vid ridning?

Röd

Trådstartare
Finns det någon app som man kan låta någon annan se vart man är när man rider? Vilken?

vill altså bara att den personen ska kunna se vart jag är när jag rider och inte annars. Ifall det skulle hända något. Så behöver kunna stänga av plats delning och sätta på den igen vid nästa ridtur.

Finns det någon app som man kan låta någon annan se vart man är när man rider? Vilken?

vill altså bara att den personen ska kunna se vart jag är när jag rider och inte annars. Ifall det skulle hända något. Så behöver kunna stänga av plats delning och sätta på den igen vid nästa ridtur.
Jag använder Endomondo, den funkar bra. Jag har lagt till min sambo som vän, då ser han mig i sin app när jag är ute.

Hur fungerar Whatsapp? Jag skulle vilja ha lite kolla på gubben när han kör grusvägar med hojjen. Jag var in på appen men hittade ingen flik om detta?

Hur fungerar Whatsapp? Jag skulle vilja ha lite kolla på gubben när han kör grusvägar med hojjen. Jag var in på appen men hittade ingen flik om detta?

Det enda hag känner till i WhatsApp är att man delar sin Google Maps position via WhatsApp, men det är bara hur man skickar spårningen, vilket man kan göra på många olika sätt.
Går jag in i Google maps och väljer att dela min position så är whatsspp ett utav sätten haf kan skicka informationen.. känner inte till att whatsapp har någpn egen positionsfunktion.

Det enda hag känner till i WhatsApp är att man delar sin Google Maps position via WhatsApp, men det är bara hur man skickar spårningen, vilket man kan göra på många olika sätt.
Går jag in i Google maps och väljer att dela min position så är whatsspp ett utav sätten haf kan skicka informationen.. känner inte till att whatsapp har någpn egen positionsfunktion.
Ok, kan man see hur vännen rör sig utan det är en fast position?

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 239
Senast: Nota
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
945
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka