App/mjukvara för att loopa ljudspår

manda

Trådstartare
Jag har ett (egeninspelat) ljudspår där jag skulle vilja upprepa ett segment flera gånger. Vilken mjukvara, gärna gratis, är enkelt att göra det i?

Antingen i windows eller iOS.

Gissar att jag behöver dels klippa, dels loopa ett segment och sedan sätta ihop intro, loop, outro typ.

Jag behöver också kunna styra exakt antal repetitioner av loopen.

Vad är det jag behöver?

Mvh /google overloaded:sleep:
 
SÅ nyfiken på innehållet!! :D
Det är ett mantra, ett ljudspår att meditera till. Egentligen hade jag velat aktivt repetera det själv men har inte stringens/mental ork/röst att göra det för tillfället, så jag lyssnar till det istället, men en inspelning jag gjort.

Bland annat nyfiken på om det balanserar mitt autonoma nervsystem som är väldigt trigger happy. Jag har en ny gadget (nej autocorrect, inte ”faster”) för biofeedback så jag kan utvärdera hur olika typer av meditation/andningsövningar/bioreglering påverkar vitalparametrar vilket känns både intressant och kanske kan låta mig må bättre hälsomässigt. Och dels bara för att det är en ”låt” jag gillar. Jag har valt ut en av 103 verser som jag fokar på ett tag nu, baserat på att jag gillar den. Hyperfokus? Va nä inte jag inte! :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp