Är alltid ett LC program exakt samma?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare wannehavefun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 802
Status
Stängd för vidare inlägg.
W

wannehavefun

eller finns det LC 2 LC1 tex?
Finns dessa att skriva ut på internet eller måste ma n köpa?

Sv: Är alltid ett LC program exakt samma?

Det finns LC:1 och LC:2. De är alltid samma fram tills en officiell ändring görs. Senast det gjordes var 2003.

Ska du ha det fullständiga programmet måste du köpa dressyrprogramboken från Ridsportsförbundet. Vilket är en god idé för då får du alla programmen.

Men det finns uppritade versioner på stallbacken.com Men de är mer som komplement.

Jag tävlar dressyr och när jag ska kolla nya program går jag in på stallbacken, det har funkat hittils. LC programmen som är där är helt korrekta så det tycker jag inte du behöver köpa en bok med ALLA program när de korrekta finns utlagda. Inte så länge det gäller LC, LB nivå iaf. Å andra sidan kostar de bara 40 spänn. Så det beror på vad du vill :bump:

tackar!!!! ska kolla där

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 872
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 369
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka