Är havren billig?

RIA

Trådstartare
jag har hittat havre som jag kan få köpa. det är matildahavre som säljs för 1,10 kg kg + moms. det är väl ändå billigt?
är det något speciellt med matildahavre? bara vanlig havre eller?

Sv: Är havren billig?

Det är billigt och Matilda är högfettshavre, den havre som Krafft använder i bland annat Sport.

Sv: Är havren billig?

Om det är billigt eeler ej beror på två saker. Dels kvaliten på havren, kan variera väldigt mycket. Dels på hur mycket du köper.
Själv köper jag väldigt mycket havre, flera ton, och ger 70 öre kilot + moms av Matilda havre.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom... 2
Svar
28
· Visningar
1 744
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: Elo
·
Fordon Vi ska köpa nyare bil för att kunna dra 2000 kg (två hästar) och funderar på en Subaru Forester 2.0 automat årsmodell 2014 som har gått...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka