Är jag för stor???????

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

moaflisan

Min dotter har ett russ som är 1.28.
Jag är 1.67 och väger 65kg.

Är det ok att sitta upp och rida till dotterns ponny en gång i månaden eller varannan, känner mig osäker och vill gärna höra vad ni tycker :)

Sv: Är jag för stor???????

jag hade tyckt det var i största laget. Låt bli är mitt tips, hitta istället en liten men duktig ryttare. :)

Handlar absolut inte om någon hårdträning utan bara lite tillridning när hon busat för mycke med dottern. Kanske en 15-20 min

Tyvärr tycker som övriga att du är för stor.Varför inte jobba ponnyn fråm marken istället.

Tycker ändå att du är för tung. Ta hjälp från annat håll istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 610
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 917
Senast: ameo
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka