Är orolig över min hälsa.o69

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska förklara min situation men när jag var ute och cyklade så blev jag. Yr samt. Orkar inte cykla så mycket som Jag brukar jag orka gå mycket men nu vet jag inte hur det ska bli. Kräktes med men det kom bara vatten är trött mår väl skapligt men är lite orolig just nu. Hur ska jag göra för att det blir bättre? Har ju haft lite högt blodtryck men tror inte det är haken utan mera att blodsockret var lågt.

Vet inte om hon kan hjälpa mig. Ska till läga att jag har haft mycket bättre kondis förut men nu är den sämr.

Jag blir yr så det svartnar för ögonen och känner att jag vill kräkas om jag cyklar utan att ha ätit tillräckligt innan, det kommer när jag kliver av cykeln, ibland är jag såpass yr att jag måste sätta mig en stund. Jag har generellt ganska lågt blodtryck, så för mig hänger det antagligen ihop med det också. Skitläskigt när det händer, och det händer både när jag är i form och otränad, men det verkar kännas farligare än det är. Och jag har som sagt kopplat det till att det händer när jag ätit för lite.

Sen bör jag ju tillägga för ordningens skull, att bara för att det är så för mig är det inte säkert att det är detsamma för dig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
686
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 008
Senast: Redfox
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Tatueringstråden, del 4

Hund, Katt, Andra Djur