Arabhingsten Raas

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Leola
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 935
L

Leola

Nu har jag letat både länge och väl efter arabhingsten Raas och inte hittat någonting (Förutom stammen på All Breed Pedigree) Jag skulle vilja veta hur han ser ut, hur stor han är och ev. meriter. Någon här som kan hjälpa mig med det?

Sv: Arabhingsten Raas

Ooops, mitt fel! Jag menade förstås Raams, missade ett M och så blev det någon helt annan! :o
Så någon som vet någonting om RaaMs

Jag tyckte det var lite märkligt... :p

Fadern Raaji har jag sett video på och flera avkommor efter. Stor, snygg svettfux med bra steg. Singoalla har jag sett bild på och Esparanta har jag haft en dotterdotter till.

Vet fortfarande inget om Raams dock. Men med tanke på stammen borde han kunna vara en rätt trevlig häst.

Vad roligt att höra! Det låter ju rätt bra tycker jag. Ingen verkar veta nåt om just Raams, lite synd. Men, många bäckar små!

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: Lingon
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 628
Senast: nyttnick
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 146
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 531
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka