Arbetsrep från Weaver

Plantan

Trådstartare
Har ledrep från Weaver slutat säljas i Sverige, eller är jag bara helt kass på Googlande? :confused:

Nån som vet var jag kan få tag på ett mörkgrönt, långt rep från Weaver? Ett mörkgrönt, 5-6 meter långt. Jag inbillar mig att jag vill ha en sån hake man skruvar lite på för att få upp, men jag vet inte om den modellen är bättre än nån annan? Såg såna på nätet I massor av färger och längder för ett par år sen, men hittar bara rep i enstaka färger med pistolhake nu.
Eller kan man köpa såna från utomlands? Törs man? Lixom från annat land än Sverigland?

Tips, nån?
:)
 
Jag har hittat flertalet Weaver grimskaft, alltså bara kortare (3m), verkar vara ont om riktiga ledrep i det märket. Har dock hittat ett nytt favoritrep som inte är Weaver, drygt 4m långt, men går att specialbeställa så långt man vill för 49kr extra per meter. Tror dock inte det finns i grönt. Säg till om du hittar något mörkgrönt rep, det hade jag också velat ha :)

Om du bara klarar av frakt och ev tull så hade jag inte varit rädd för att beställa utomlands. Men sist jag försökte beställa hem hästsaker från Usa, var det tyvärr omöjligt.
 
Jag vet att jag såg en sida med bla gröna repgrimmor med vita knutblommor på nosremmen. De hade långa mörkgröna ledrep i samma färg som grimman, och massa andra färger. Minns bara inte var! Letar vidare!
Hittar jag nåt grönt hojtar jag! :laugh::laugh:
 
Jag har hittat flertalet Weaver grimskaft, alltså bara kortare (3m), verkar vara ont om riktiga ledrep i det märket. Har dock hittat ett nytt favoritrep som inte är Weaver, drygt 4m långt, men går att specialbeställa så långt man vill för 49kr extra per meter. Tror dock inte det finns i grönt. Säg till om du hittar något mörkgrönt rep, det hade jag också velat ha :)

Om du bara klarar av frakt och ev tull så hade jag inte varit rädd för att beställa utomlands. Men sist jag försökte beställa hem hästsaker från Usa, var det tyvärr omöjligt.
https://naturhunden.se/search/?lang=sv&q=Weaver
Nu har jag hittat mörkgröna långa ledrep, dock inte weaver. 🙂
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 868
Senast: Fraegd
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 902
Senast: Vallmo
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 898
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 177
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp