Bukefalos 28 år!

Årets dummaste fråga

Jag antar att de går på utseende och släktnamn samt om de har något smycke i form av en Davidsstjärna eller om de bär kippa.

Vidriga personer iaf plus att jag fattar verkligen inte att de hakar upp sig på judarna. Jag har definitivt problem med staten Israels agerande i många fall men har naturligtvis inte något problem med judar generellt.
 
Har de Davidsstjärna misstänker jag. Har de korkskruvar vid tinningen och kippa vet jag. Om jag hör hebreiska misstänker jag. Min son var tillsammans med en judisk flicka och det tog ett tag innan jag visste. n
 
Det jävliga är, att det finns namnlistor som upprättades under andra världskriget. Dessa listor finns fortfarande tillgängliga och därför har man tillgång till vilka släkter det handlar om.

Dessa lågdjurs förföljelser har pågått lågintensivt, mest i form av klotter och skrävel på privata fester. Vad som är nytt och betydligt allvarligare är den antisemitism vi importerat genom att individer från områden med glödande och statssanktionerar antisemitism och antisionism förekommer.
Då dessa individer misslyckats att skapa sig en bra plats i det svenska samhället återfaller man till den inlärda antisemitismen och lever ut den. Det varken kan eller får det svenska samhället acceptera. Sittande regering har misslyckats totalt med detta. och i stället aktivt medverkat till en mörkning av situationen. Budskapet ska framgå klart. De individer som har uppehållstillstånd, men inte medborgarskap ska utvisas om de begår hatbrott. Om ngn som söker asyl begår hatbrott är det en godkänd anledning att förvägra tillstånd, oavsett från vilka förhållande han kommer ifrån = utvisning ska följa.
Kan inte utvisning ske ska individerna i fråga förvaras i barackliknande lågbudgetläger tills utvisning verkställs.

Sedan är det upp till individerna att välja, följ svensk lag, svenska regler och du kan få en plats i vårt samhälle. Om inte...farväl!
 
Men jag undrar uppriktigt. Hur kan rasiterna veta vilka människor som är judar? Jag har absolut ingen aning om vilka som är judar eller någon annan religion.
Utseende ofta antar jag många tror det går att gå efter och dömmer efter det. Se vilken religion folk har däremot är väl svårare om inte omöjligt då man ju faktiskt kan konvertera hur man vill oavsett vem man är.
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 914
Senast: Mineur
·
Samhälle Med jämna mellanrum ser jag artiklar om människor som har nekats medicin för den är för dyr/ej kostnadseffektiv. Sällan står det hur dyr...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: Soapbubble
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 235
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
420
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 29
  • Allergifoder

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp