Årets Julklapp

Gammeln

Trådstartare
Råsaftcentrifugen. Kommer ni att köpa den och ge bort eller räknar ni med att få den i julklapp :)

Varför ska man köpa en sån :banghead:. Är väl bättre att äta frukter o grönsaker som dom är :meh:

Sv: Årets Julklapp

Undrar också lite vad meningen är med den. :)
Kommer inte köpa den till någon och tror inte heller att jag får en.

Kommer inte köpa den och hoppas verkligen inte jag får en heller.
Jag äter mycket frukt och är nöjd med det.

Jag har en som jag använder ibland. Dess nackdel är all disk som blir. Det är fint att kunna göra egen juice, mycket godare än köpejuice och variationsmöjligheten är oändlig. Funderar på att ge bort en i julklapp om jag hittar en i lagom prisklass.

Har funderat på att skaffa en sådan länge. Speciellt varje höst när trädgården dignar av frukt och bär och inte ens hästarna vill äta fler äpplen.
Jag tror jag ska ge mig själv årets julklapp

Jag hoppas på en! Vi hade en (födelsedagspresent) som vi brukar använda när vi gör vin :) men nu har den gått sönder. Vi har sneglat på en ny, men känt oss lite snåla för något som används max 1-2 gånger per år. Men nu finns det hopp!

Vill inte ha och när jag frågade bättre hälften om han skulle bli väldigt ledsen om han inte fick någon så sa han att han blir gladare om han inte får någon! :p

Jag fick den som "bonustillbehör" till min matberedare, och matberedaren vill jag ha kvar! :)

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en! Har så svårt att få i mig något ätbart på morgnarna. Men hemmagjord grönsaks- och fruktjuice skulle säkert gå.

Vi fick en av svärföräldrarna i somras. De rensade o undrade om någon ville ha deras. Sambon ville promt. Den står fortf ouppackad på byrån i köket :cautious:

Jag kommer inte ge bort någon.
Andelar i nästa års riksgaloppörer blir min årets julklapp till folk.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 648
Senast: manda
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 042
Senast: starcraft
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 228
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
10 597
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka