Bukefalos 28 år!

Arrangörer, se hit!

Frokennordberg

Trådstartare
Alltså, jag håller på att bli helt knäpp här.

VAR hittar jag hopprotokollen? Alltså inte till stilhoppningen, utan hopprotokollen. Eller hinderprotokollen, osäker på korrekta namnet. Jag vill alltså ha ut de där fina rutschemana med 4-8 ryttare per A4 som domarsekreteraren kan fylla i. Har förstått att det ska gå att få fram i Equipe? Men var!?

Och kan man fylla i direkt på datorn, likväl som på papper?

Men mest av allt, VAR FINNS DOM! Tror jag blir galen snart. Finns massor av kompetenta människor här på Buke, så hoppas att någon av er hittar hit och kan hjälpa mig :)
 
Sv: Arrangörer, se hit!

Är det i Equipe du menar?

I så fall har jag för mig att det är via utskrifter --> hopprotokoll.
 
Sv: Arrangörer, se hit!

Jag får bara fram vanliga start- och klasslistor via utskrifter, men jag kanske missar något.. Är verkligen ingen hejare på Equipe och sitter inte med det i vanliga fall, och de som gör det "i vanliga fall" kan bara dressyren.

Inte lätt. Finns det någonannanstans man kan få fram det? Förra gången fick jag i sista stund klippa och klistra och kopiera upp temporära protokoll, lite snett och vint men dög ju då. Hade dock velat ha den korrekta varianten!
 
Sv: Arrangörer, se hit!

Du måste ha startlistan för aktuell klass öppen. Sedan väljer du utskrifter - hoppningsprotokoll. Plättlätt :)
 
Sv: Arrangörer, se hit!

Via startlistan!!! Underbart, nu förstod jag! Inte lätt när man sitter och klickar och letar utan koll ^^

Stort tack för hjälpen, nu blir allt genast mycket lättare :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 836
Senast: OUL
·
Avel Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden men eftersom min förvirrade tankar även handlar om avel lägger jag den här...
Svar
2
· Visningar
1 562
Senast: Myelin
·
T
Distans From nästa år är vi flera arrangörer som inte kommer att ha nummerlappar, utan ryttarna kommer själva att få ta med sin egen nummerlapps...
2
Svar
21
· Visningar
3 655
Senast: EmmaS
·
L
Ekonomi & Juridik Hej! Jag är lite osäker på vilka regler som gäller här i Sverige vid import av häst från Tyskland. Jag har bara koll på de norska...
Svar
11
· Visningar
2 509
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp