Sv: Artros :(

Mina föräldrars katt har artros i höfterna. Hon äter Seraquin (glukosamin köpt hos veterinär) mot det och får någorlunda hjälp av dom tabletterna.

Sv: Artros :(

Min gammelkatt på 15 år har problem med lederna men sen jag köpte Seraquin på apoteket har hon blivit mycket bättre.

Jag har placerat små pallar vid soffan, sängen och alla andra höga platser som hon gillar att ligga på så att hon inte behöver hoppa så högt upp eller ner och belasta lederna i onödan vilket hon verkar uppskatta.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Joppsa
·
Hundhälsa Min hund har spondylos och eventuellt början på artros i höfterna (skuggor på röntgen, men inte tillräckligt tydligt för att se om det...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: Migo
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år... 2
Svar
28
· Visningar
2 355
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka