Astrid är den största stjärnan under Lindas tak

(Dagbladet)
Bergsåkers enda kvinnliga travtränare Linda Hedin har fått en ny stjärna under sitt tak. Den 1 april föddes dottern Astrid som numera är Lindas högsta prioritet.
– Till hösten kommer jag att bestämma om jag fortsätter träna hästar – det hänger på om jag hittar ett bra koncept för att kombinera det med mammarollen, säger Linda.

http://www.dagbladet.nu/artikel.php?id=358326&avdelning_1=104&avdelning_2=59&sokdatum=
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Dagbladet) Årets största travhelg på svensk mark – då får Robert Bergh inte köra. Men han kommer väl förberedd till Solvalla ändå. –...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Dagbladet) När 32-årige Roger Persson för ett halvår sedan tog steget och blev travtränare hade han bara en häst klar. I dag har han...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Dagbladet) För 42 år sedan tog Stig H Johansson sin första storseger på Bergsåker när han bakom hästen Pollok slog storfavoriten...
Svar
0
· Visningar
685
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Dagbladet) Nu är han på plats. Och Robert Berghs nye stjärntravare, Adrian Chip, ser ut att trivas. – Det är en fantastiskt fin och...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp