Aterom, erfarenhet?

Sv: Aterom, erfarenhet?

haha okej. Våran schäfer är annars en vandrande jätte finne :p

Jag pratade lite med en massör om detta fenomen, och ahn sa att man inte riktigt viste varför dessa uppstod, även "fettknölar". Man visste tydligen itne varför människor fick fettknölar heller. Sedan konstaterade jag att schäfern alltid kommer vara en finne...

Så jag lär mig gärna mer!

Alltså för vissa hundar med tät päls kan det bli ett plågsamt problem vad jag förstått, och det är ju mindre kul. Jag har tom läst om hundar som blivit avlivade pga problemet :(

Usch då. Våran har kanske en max två åt gången och blir de stora brukar vi åka in till vet och skära rent, hon verkar inte fara illa..snarare jag -jag vill klämma dem!

men är de så att det kan blir så illa lät det inte ett dugg trevligt...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 747
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Är betnovat (0,5 ml i vardera öra i 10 dagar) och rengöring med otoact (varannan dag i 10 dagar) vanlig behandling för ökad förekomst av...
Svar
4
· Visningar
603
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Malte har droppat lite blod från snoppen de senaste tre dagarna. Vi har hittat små fläckar i sängen och på golvet. I förrgår åkte maken... 2
Svar
22
· Visningar
1 582
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd