Återta anmälan?

FadeAway

Trådstartare
Hur gör man det?
Ska inte starta tävlingen på söndagen och känner mig inte så sugen på att betala ytterligare 150:-/klass.

Sv: Återta anmälan?

Ring den som står som kontaktperson för sekretariat/anmälning i proposition/ryttarmeddelande och fråga hur de vill ha avanmält. Det brukar vara bäst, då vet man att informationen har gått fram. Sen kanske den ber dig att maila/skicka sms/avanmäla via TDB och då är det ju bara att göra det.
/Lady_S

Det finns ingen sådan. Finns ett nummer till sekretariatet på tävlingsdagen. Sedan finns det ett nummer med övriga upplysningar men till det numret går det inte ens fram signaler :crazy:

Är tävlingen i dag så är det för sent att återta din anmälan. Det du ska göra är att ringa det nummer som står på proppen i dag och säga att du inte kommer.
Dåligt att inte ha tex en epost adress där man kan skicka sin avanmälan.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 320
Fritid Jag känner mig synnerligen osmart just nu. Trots uppesittarkvällens kaos tänkte jag köpa mig en digital nyårslott. Jag har 150 kr i...
Svar
7
· Visningar
907
Samhälle Då behöver du nog se till oss en gång till för vi klarar inte detta uppdraget. LVM var vi bra på, men vi suger på LVU. Personal kommer...
Svar
11
· Visningar
925
Senast: Rosett
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 444
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka