Bukefalos 28 år!

Att hitta kraft..

Sv: Att hitta kraft..

Känn ingen stress, du kommer komma på fötterna och ta dig igenom det här med :) Låt det ta lite tid bara och var snäll mot dig själv, ta hand om dig själv. Självömka på ett tag, tills du känner att du har mer kraft igen.

Jag flyttar nästa vecka, till Madrid. Och det är definitivt mycket beroende på inspirationen från din blogg. Så du ska ha ett enormt stort tack :)

Ta hand om dig!
 
Sv: Att hitta kraft..

WOW! :)
Vad glad jag blir att höra det! Åh! Då vill jag ju ha en blogg att läsa om ditt liv med ju ;)
 
Sv: Att hitta kraft..

Vad kul att det gjorde dig glad :) Och haha, ja, vi får väl se hur spännande den bloggen skulle bli i sådana fall ;) Inte som din i alla fall :p
 
Sv: Att hitta kraft..

Du får ha det så himla awesome där nere :) (även om Barcelona slår Madrid med hästlängder ;) )

Idag orkade jag mig ut till stallet i alla fall. Känns som att det bara kan gå uppåt nu -hoppas -
 
Sv: Att hitta kraft..

Tack! (och haha, nä tack, jag föreslår Madrid alla gånger. Älskar den stan! :love: Medan Barcelona mest bara kändes helt OK :p)

Det är ju kanon att du orkade ta dig dit :) Ett litet steg på vägen! :)
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 181
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
863
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 557
Senast: MML
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp