M
Montéryttare
..Nån som planerat och gå? Funderar på att strosa runt o drömma o ha lite skojj o träffa folk iaf... menar, det finns ingen ursäkt när man bor i väsby

Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh, okey.. själv ska jag försöka hålla mig låganmäld... men mitt sälskap är mer höljudtmartha skrev:Vi ska dit ett helt gäng antar jag....iallafall jag o Farmenvirre o en tjej till....så ser du henne så är nog inte jag så långt ifrån![]()
martha skrev:men du får väl komma fram o hälsa iallafall![]()
martha skrev:haha.....så då menar du att jag ska gå fram o fråga: Hej, är det du som är monteryttare![]()
![]()
Jäklar va kul folk skulle ha.....men vi får väl se...vi kanske träffs....Virre brukar ju alltid ha en svärm omkring sig...den andra tjejen som är med är liiiiten o blond ( ca 150 bara) och det är inte jag....jag är 164,5 ...och mörk......korthårig...ja du kan ju se på bildtråden som var nyligen på senior tror jag det var....
lsz skrev:Missar den stora dagen för första gången på 10 år .........avundsjuk![]()
lsz skrev:Nej....men jag har en orange t-shirt med VD på ....har den som nattlinne och drömmer om Elitloppshelgen
![]()
Montéryttare skrev:Nej vad tråkigt! Å så har du orange tröja o allt... då är det extra tungt![]()
lsz skrev:.......vet inte om jag skulle våga ha på mig den tröjan i alla fall....med tanke på ARG-tråden![]()
Ha en jättetrevlig helg allihop![]()
Montéryttare skrev:Vi får berätta för dig sen, det dära lilla extrahahaa
lsz skrev:Nåå.......få höra nu......jag följde auktionen "on-line" och tycker att priserna verkade ganska höga i år jämfört med förra året.......var det kanoner allihop ???
Vad var det för fel på Juliano Star hästen för 25000:- ???
Var verkligen Varennehästarna värda en halv miljon ???
Vem vann fölavgiften........vad det jag ???........gick martha upp och hämtade hederspriset då, eller.....???
Mycket frågor....vill veta ALLT !!!!!
lsz skrev:Nåå.......få höra nu......jag följde auktionen "on-line" och tycker att priserna verkade ganska höga i år jämfört med förra året.......var det kanoner allihop ???
Vad var det för fel på Juliano Star hästen för 25000:- ???
Var verkligen Varennehästarna värda en halv miljon ???
Vem vann fölavgiften........vad det jag ???........gick martha upp och hämtade hederspriset då, eller.....???
Mycket frågor....vill veta ALLT !!!!!
jari skrev:Haha du får nog ge dig till tåls tills "dom" nyktrar till![]()
jari skrev:(tiotecken)