avgifter!!!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare fenny_92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 351
F

fenny_92

hej! nu ska ja och min D-ponny börja tävla lite lokalt:)
men redan vid den första anmälningen kom ett stort problem...de står ju 2 olika avgifter tex 150/30! vad betyder de????
känner mig helt bortkommen:crazy:
hoppas verkligen att nån kan hjälpa mig lite:idea: :)

Sv: avgifter!!!

Det finns två varianter. Antingen så är det anmälningsavgift plus startavgift, vilket inte är så vanligt nuförtiden i de län där min ponny tävlar. Andra alternativet, det troligaste, är att det första är kostnaden för att starta avdelning A och det andra är kostnaden för att starta avdelning B.

Ja LadyCovergirl svarade ju så bra på det så jag har inte mkt att tillägga ;) Det vanligaste är det senare altenativet. Alltså en avgift för de som vill starta avd A och en för de som vill starta avd B.

håller på ladycovergirls alternativ. MEN oftast brukar Avdelning A och B stå inom egna parenteser. Som det är hos oss skulle jag tippa att det är Anmälningsavgift plus startavgift. Men numera betalar man i stort sett alltid alla kostnader på plats. Har du ingen länk till proppen så jag kan ta en titt :D:) ?

håller på ladycovergirls alternativ. MEN oftast brukar Avdelning A och B stå inom egna parenteser. Som det är hos oss skulle jag tippa att det är Anmälningsavgift plus startavgift. Men numera betalar man i stort sett alltid alla kostnader på plats. Har du ingen länk till proppen så jag kan ta en titt :D:) ?

jooo

http://toolbox.svenskidrott.se/Down...ion_2007-04-22__Dressyr_Ponny_Allsvenskan.doc

om den inte funkar så gå in på olofstromsridklubb.com sen tävlingar och lok/reg/nat tävlingaen är lok ponny drssyr div. 2 omg.1 22/4

100 kronor kostar det att starta avd A och 60 avd B, vad jag förstår av denna proppen. ;)

Förtydligar pooutinoouti:s inlägg.
LC:1 kostar 100 kronor i avdelning A.
LB:1 kostar 110 kronor i avdelning A.
LA:1 kostar 120 kronor i avdelning A.
Avdelning B kostar 60 kronor i alla klasser.
Dessutom kostar lagklassen 800 kronor/lag.

:love:
Förtydligar pooutinoouti:s inlägg.
LC:1 kostar 100 kronor i avdelning A.
LB:1 kostar 110 kronor i avdelning A.
LA:1 kostar 120 kronor i avdelning A.
Avdelning B kostar 60 kronor i alla klasser.
Dessutom kostar lagklassen 800 kronor/lag.

så vårt lag betalar 800kr och jag betarar 210 kr om ja startar LC och LB eller?
tack för all hjälp

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: Mli
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 083
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka