JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avstånd för alla hästar!?
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Paoo
Startdatum
Startdatum
9 Apr 2009
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
978
Nu vill jag "reda ut hejjna". Vad är avstånden för a, b, c, d och storhäst i alla gångarter? Jag har fått så många olika svar och jag vet inte vad som stämmer. Någon som vet?
Sv: Avstånd för alla hästar!?
bästa är nog att testa sig fram med den aktuella hästen, finns hästar och ponnyer som skiljer sig otroligt i steglängd trots att de är lika höga
Hästnyheter
Emma Byström är ridlärare och C-tränare i dressyr. När det är dags för hoppning är kontrollen för henne A och O – här delar hon en...
Körning
Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Ridning
Hejsan!
Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt..
så...
Hästmänniskan
Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Lekstuga
Småbarn Jag tror att just att den INTE har ståhöjd (för en normal vuxen) är det som gör att man inte behöver följa byggregler. För att det då...
MiaMia
2 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 206
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag väntar på att valp ska somna efter morgonbestyr och frukost så att jag kan jobba en stund innan vi tar en timme i skogen. Jag har...
Philosophia
6 minuter sedan
Svar: 613
Visningar: 17 605
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
43 minuter sedan
Svar: 1 789
Visningar: 91 982
Allmänt