Back on Track.

åke

Trådstartare
Fungerar dom? Hur länge har ni på dom? Vart köper man dom? Vad kostar dom?
Jag vill veta allt! :bump:

Sv: Back on Track.

Såg att jag har lagt denna fel. Moderator får gärna flytta denna till hästvård.

1. De fungerar
2. Har på dem först bara några timmar för att gå upp till hela nätter
3. Jag har köpt dels av huvudtillverkaren och dels av återförsäljare
4. ca 300 kr/st

ja de funkar jättebra, man ska börja med typ någon timme för att sedan öka tiden succesivt. De finns lite här och var, tex lilla h*sten i stav, och priset beror på vad du ska ha för produkt.

fungerar jätte bra!! har både paddarna till benen, ridtäcke o stall täcke.. men vänj in med några timmar ca 4 timmar per dag dom 4 första dagarna sen hela nätterna.. men man ska helst ha 2 veckor sen uppehåll 1 vecka o fortsätta så för att få bästa funktion.. annars ger det inte lika bra effekt.. men pris kan jag inte i huvudet.. var längesen jag köpte mina grejer

Jag köpte mina paddar/benlindor för 250kr/st..
Vänjde dem med att ha benlindorna på under ridning och sedan började jag ha natt, har inte tid att linda varje natt men de används ganska ofta ändå och benlindorna på varje gång jag tränar (förutom när det e så varmt på sommaren)

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
969
Senast: Svartkatt
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S