badkarsplugg?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare tindra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 4 979

tindra

Trådstartare
Eller vad heter de där grejerna man har i badkaret?

Och... var hittar man dem? Måste nämligen köpa en :)

Sv: badkarsplugg?

Min pajjade häromveckan och då letade jag fram en sån som man har i diskhon (en sån propp som ligger ovanpå och därför passar alla mått :idea: ), den läcker inte det minsta och kostar väl förslagsvis en tjuga på ICA :D

Min pajjade häromveckan och då letade jag fram en sån som man har i diskhon (en sån propp som ligger ovanpå och därför passar alla mått :idea: ), den läcker inte det minsta och kostar väl förslagsvis en tjuga på ICA :D

Använder också en sån, funkar finfint! :)

Trodde rubriken syftade på hur man bäst pluggar i badkaret, tänkte det verkar himla komplicerat... :D

Liknande trådar

Hemmet Har nu en Doppa från IKEA men den känns halkig, speciellt när jag smort in fötterna dan innan. Tidigare haft Patrull (grön krokodil)...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
610
Senast: bumpo
·
Hemmet Inser att jag måste köpa mig en "vanlig" dammsugare, då jag bor i en etta känns det inte värt att köpa en ny robot, då min gått sönder... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 063
Senast: Bison
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka