Bästa bh:n under vit t-shirt?

pepp

Trådstartare
Ja, ni ser rubriken :D
Jag testade en hudfärgad slät bh med bygel idag under en vit t-shirt (varför är dom så genomskinliga!!) och det såg ändå vettigt ut.
Problemet är att jag hatar bh med bygel, går mest runt i mjuka spetsbehåar, men spets under så syns ju mönstret...

Har ni några tips?

Edit:
Såg nu att HM hade dessa:
http://www.hm.com/se/product/36266?article=36266-C

Såg dom dock inte i butik, men dom såg ju riktigt sköna ut och borde väl funka under en vit tröja..
 
Ja, ni ser rubriken :D
Jag testade en hudfärgad slät bh med bygel idag under en vit t-shirt (varför är dom så genomskinliga!!) och det såg ändå vettigt ut.
Problemet är att jag hatar bh med bygel, går mest runt i mjuka spetsbehåar, men spets under så syns ju mönstret...

Har ni några tips?

Edit:
Såg nu att HM hade dessa:
http://www.hm.com/se/product/36266?article=36266-C

Såg dom dock inte i butik, men dom såg ju riktigt sköna ut och borde väl funka under en vit tröja..

Edit pga hjärnsläpp.

De här från Lindex är jättesköna!Charm Wirefree, billiga dessutom :up:.

S0000007401989_F_W40_20160211145100.png
 
Calvin Klein har helt underbara bygellösa BHar, använder bara sådana nuförtiden. Dock är den varianten jag köper rejält vadderad, vet inte om du gillar det eller om det finns liknande modell med mindre vaddering.
Calvin Klein Push Positive. Jag har den i svart, hudfärgat och mönstrat.
 
Calvin Klein har helt underbara bygellösa BHar, använder bara sådana nuförtiden. Dock är den varianten jag köper rejält vadderad, vet inte om du gillar det eller om det finns liknande modell med mindre vaddering.
Calvin Klein Push Positive. Jag har den i svart, hudfärgat och mönstrat.

Lite vaddering är okej. Ska se om dom kanske har den nånstans i stan..
Är den svindyr med tanke på märket?
 
@Septicemia och @MiniLi

Jag är på jakt efter en bygellös skön BH och vill helst att bandet över ryggen inte är för smalt. Hur är de BH:arna ni rekommenderade?
 
@Septicemia och @MiniLi

Jag är på jakt efter en bygellös skön BH och vill helst att bandet över ryggen inte är för smalt. Hur är de BH:arna ni rekommenderade?

Min har 2 hyskor bak, bredden är ungefär som de flesta bh:ar bland kedjorna och jag tycker att det fungerar. Hela bh:n är väldigt mjuk och jag har den rätt löst åtspänt, som ett skyddande lager innanför tröjan men snyggare/mindre kvävande än sport-bh. Vill jag få någon slags push-up-effekt så finns det andra, stadigare alternativ som nog blir bekvämare :D.

Tror att Lindex har ett par bygel-lösa varianter med olika snitt fram, har inte kollat så noga men de kanske har olika bredd på bandet över ryggen också?
 
@Septicemia Tack för hjälpen! Jag är på jakt efter den perfekta BH:n och det verkar svårare än jag trodde :p. Jag ska nog gå in och be om hjälp nånstans tror jag :).
 
@Septicemia och @MiniLi

Jag är på jakt efter en bygellös skön BH och vill helst att bandet över ryggen inte är för smalt. Hur är de BH:arna ni rekommenderade?
Ganska normalt, två hyskor!

Lite vaddering är okej. Ska se om dom kanske har den nånstans i stan..
Är den svindyr med tanke på märket?
Kostar typ 500-600 kr! Går att komma ner i pris på internet, men är nog bra att prova. De är små i storleken!
Finns på Twilfit bland annat!
 
Gå in och prova den där jag skrev om från Calvin Klein. Den är UNDERBAR! Jag vägrar ha något annat på mig nuförtiden :D
Åh vad avundsjuk jag blir, jag vill också hitta min perfekta BH. Jag tror den är lite för smal i ryggen för mig, vill ha bredare än vanligt. Men ska testa!
 
Jag håller helt med @MiniLi, Calvin Kleins bh:ar är :love:. Jag har både den som hen snackar om, den bygellösa i beige, samt en annan med bygel som också är superskön!
 
jag har 99% av fallen bygelfria BH:ar då de med byglar gör ont, och min favorit vill jag minnas att jag köpte på lindex men det står "calida" på insidan av den. Jag har en från lindex som har som en rand där ytterkanten är lite extra glansig och denna rand syns igenom kläderna vilket är väldigt synd... Har några spets-BHar också men kan typ inte använda dem av den anledningen att de ger konstiga mönster på klädesplagget över :/ Tror jag köper mina på twilfit oftast...
 
Jag vet inte om det löser ditt problem, men jag har läst att röda underkläder syns inte under vita tröjor. Vet inte om det fungerar men testa går ju! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp