Aliche
Trådstartare
Nu när jag och mamma börjar komma igång med vårt företag behövs givetvis ett vettigt bokföringsprogram. Men vilket ska man välja? Vi är ett litet AB, jag och mamma bara, och vi säljer egentillverkade kläder i en egen webshop. Omsättningen kommer vara begränsad den första tiden då jag och mamma har jobb på sidan av men tanken är självklart att ha det som heltidssysselsättning så småningom.
Alltså behövs inget superavancerat program utan jag vill ha något lättarbetat, lättöverskådligt och gärna gå att använda överallt (molntjänst) men inget tvång. Vi kommer inte att fakturera så den funktionen är inte så viktig.
Vad använder ni andra som är egenföretagare med ett AB? Vilka funktioner har ni insett är viktiga/mindre viktiga?
Alltså behövs inget superavancerat program utan jag vill ha något lättarbetat, lättöverskådligt och gärna gå att använda överallt (molntjänst) men inget tvång. Vi kommer inte att fakturera så den funktionen är inte så viktig.
Vad använder ni andra som är egenföretagare med ett AB? Vilka funktioner har ni insett är viktiga/mindre viktiga?