Bukefalos 28 år!

Bästa tillskottet för oss människor?

Är det inte B3/niacin i Fitline? Låter som det är den du beskriver. Det brukade jag äta enbart för att "flusha med". Men förstår absolut om alla inte gillar känslan!
Nog känns det som att det spolar igenom systemet. Brusar nästan i öronen.
Tack, då vet jag och jag antar att det är helt ofarligt, eftersom du vill ha effekten. :)
 
Lånar tråden lite och undrar om någon har bra koll på om nypon funkar bra? Skulle lätt kunna köpa det dyrt till hästen bara för att prova om jag tyckte att han behövde det men för egen del känns det fånigt att lägga ut några pengar alls på något som kanske är bra :o:angel::rofl:

Är extremt stel och knakig i leder efter skada och vill bli lite mjukare.

Äter man det som pulver även som människa och hur får man i så fall i sig det då? Eller är kapslar bättre?
 
Lånar tråden lite och undrar om någon har bra koll på om nypon funkar bra? Skulle lätt kunna köpa det dyrt till hästen bara för att prova om jag tyckte att han behövde det men för egen del känns det fånigt att lägga ut några pengar alls på något som kanske är bra :o:angel::rofl:

Är extremt stel och knakig i leder efter skada och vill bli lite mjukare.

Äter man det som pulver även som människa och hur får man i så fall i sig det då? Eller är kapslar bättre?

Jag vet några som tagit kapslar med strandnypon(tror jag det var) som de upplevt sig hjälpta av. Det har varierade skäl till varför de tog, reumatism, fibromyalgi, förslitningar, odefebierade ålderskrämpor etc.

Jag tar av häst-Hyaluron-gel istället. Den jag tar ska för häst vara en av de som tas upp lättast och har högst koncentration. Hur den funkar på människor, om den är bäst, vet jag inget vetenskapligt om. Jag har inte läst på.
Jag testade IOM att fler jag känner blivit så mycket bättre av just den.
Jag tycker jag har mindre ont.
 
Lånar tråden lite och undrar om någon har bra koll på om nypon funkar bra? Skulle lätt kunna köpa det dyrt till hästen bara för att prova om jag tyckte att han behövde det men för egen del känns det fånigt att lägga ut några pengar alls på något som kanske är bra :o:angel::rofl:

Är extremt stel och knakig i leder efter skada och vill bli lite mjukare.

Äter man det som pulver även som människa och hur får man i så fall i sig det då? Eller är kapslar bättre?
Fungerade fantastiskt bra på min häst med konstaterad artros i halsen. Ger det till min 11-åriga schäfer och upplever honom väldigt mjuk och smidig! Så prova! Köper pulver i större förpackningar på Borgeby kryddgård.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp