Bältesstol

Lupino

Trådstartare
Vad ska man tänka på. Någon ni rekommenderar?

Det jag har förstått är att vissa går att höja nackskydden på vilket ju låter bra. Något annat som är viktigt?

Tacksam för input!

Sv: Bältesstol

Vad ska man tänka på. Någon ni rekommenderar?

Det jag har förstått är att vissa går att höja nackskydden på vilket ju låter bra. Något annat som är viktigt?

Tacksam för input!

Att det är ordentliga horn så att bältet hamnar rätt, och att det är bra skydd för huvudet.
Sen tycker jag att det är viktigt att man inte byter till bältesstol för tidigt, kan barnet sitta bakåt så är det säkrat. Även om barnet fyllt 4 och har åldern inne för bältesstol.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 071
Senast: Blyger
·
Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 089
Senast: Dunet
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 078
Småbarn För mindre barn som ska lära sig läsa. Har ni några tips på några som är bra? Har sett att det finns något som kallas läståget 1 2 och...
Svar
19
· Visningar
714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka