Bandageunderlägg i gel?

Sv: Bandageunderlägg i gel?

Hei :-)

Syns de så utrolig bra ut! :d
Lurer på hvorfor jeg ikke har hørt snakk om disse tidligere. Hvis de er superbra hadde de sikkert vært et samtaleemne :confused:

Ingen som har prøvd slike?

En i mitt stall (Krokodilen här på buke) har dem. Hon använde dem men när hästen blev svettig, blöt, varm om benen hade dem glidit ner, så hon fick lina av och hålla dem i handen på hemvägen.
Men kanske kan det vara så att man bara måste dra åt hårt som satan, fast de vill man ju inte heller :p
Dem är ju inte så fasligt dyra, så man kan ju alltid prova :D
edit; dem är mer kletiga än vad som syns på bilden, typ som sladdrig slajm ;)

jag har dom och de gångerna jag haft dem har de funkat bra. köpte dem för att jag vill ha lite mer som skyddar då min slår sig lite så jag har endast haft dem under flecce

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 056
Senast: Habina
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 814
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 979
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka