Bukefalos 28 år!

Guldaskig

Trådstartare
Skulle behöva lite tips på banskisser för ett 20x60 ridhus. Finns det någon hemsida eller kan ni dela med er av en banskiss? :)
 
Skulle behöva lite tips på banskisser för ett 20x60 ridhus. Finns det någon hemsida eller kan ni dela med er av en banskiss? :)
finns några som lägger ut banskissen på equipe innan tävling men långt ifrån alla..

tycker att de flesta på lokal nivå i ridhus dock är långsida/snett igenom/ långsida/snett igenom ;). är ju svårt att få till något annat om det inte ska vara snäva svängar.
 

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: co-SMAD4
·
Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 637
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på träningsshorts som sitter bra på lite större lår och rumpa, som tål att springas i utan att åka upp till skrevet och...
2
Svar
24
· Visningar
888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp