Bara måste visa.. benskydd

Sv: Bara måste visa.. benskydd

Alexandra_W skrev:
Nog tur de inte var i silver, då hade vi ju slagits om dem. farliga med auktioner, man måste bjuda över andra hugade och jag hade varit TVUNGEN att ha dem om de varit i silver, att matcha mina Davies boots med (silverglittriga). Och de är i rätt storlek för små gracila arabben med. Så bara färgen som var fel =)

Och apps, hade retat livet ur folk :devil:

Ja, auktioner är livsfarliga, och sedan blir man så fruktansvärt frustrerad när någon kommer och bjuder över en >.< Är ju inte alltid man har pengar att bjuda över denne i sin tur så..

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 228
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 362
Senast: WildHorse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
982
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka