Barbackagjord, vad har du för någon?

Nikki o Fabian

Trådstartare
Barbacka gjordarna är ju inte så jätte vanliga i hästbutikerna så därför är jag lite nyfiken på vad ni som har en barbackagjord har köpt era samt vad dom kostade och om dom varit bra/dåliga.

Själv har jag en från Lillh#stenistav som jag gav ca300 kr för. Den har hållt bra i dom 4-5 åren jag haft den, men nu har den börjat ge med sej, jag har dock bara den och ingen sadel så den har använts mycket under dessa år.

Jag hittade en helt i läder på Hö#ks för 429 kr, någon som har en sådan?

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 343
Senast: lillamy73
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 082
Senast: NotlikeI
·
Foder & Strö Först och främst måste jag fråga hur man fodrar en unghäst, efter aktuell vikt eller en uppskattad vuxen vikt? Har för mej att det är...
Svar
8
· Visningar
1 823
Senast: MonteRose
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 722
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10