barefoot london, cheerokee eller cheyenne?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mctucker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 960
M

mctucker

jag funderar nu på att köpa en bomlös lite bättre sadel. jag vill ha en sadel som ger så mycmket stöd som möjligt och som känns mest som en bomsadel. har tittat på barefoot sadlarna, vilke modell skulle ni rekomendera? är mest inne på london. men vad tycker ni att de är som skiljer mellan sadlarna? tacksam för svar :banana:

Sv: barefoot london, cheerokee eller cheyenne?

Barefot sadlarna har jag ingen erfarenhet av, däremot Soft Supremen tycker jag om.
Ger bra stöd och är i mina ögon fin.
Ser ut och känns mycket som en bomsadel med den bomlösas fördelar.

Jag har provridit Barefoot, dressyrmodellen. Jag tyckte inte att den gav något stöd alls, snarare tvärtom. Då gillade jag Freeform bättre. Tyvärr trivdes inte min häst med någon av dem.

ok har hittat en knights också, så jag funderar mest mellan london o knights. men de är lite svårt för jag har aldrig suttit i någon av dom.

rider i en cheyenne som jag är super nöjd med!

ok men den är väll ganska lik en knights? för de blir en knights jag köper :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 156
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 299
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka