BARF funderingar

Sv: BARF funderingar

Olika köttben innehåller olika mycket ben så det går inte att generalisera. Vingar består va ungefär 30% ben och lår runt 20% ben. Den totala benhalten bör ligga runt 10-15%.

Funderar på att om man kunde ge dem kanske en vinge i veckan utan problem. Har 4 katter nu iaf.. Tror iaf 3 av dom skulle tycka de var gott:D

Jag har alltid funderat varför man matar ormar med frysta upptinade möss, medans katter får torrfoder eller burkmat.....

Vår gårdskatt Grima har en omfattande diet av möss och sorkar hela sommarhalvåret. ( Grannarna dyrkar hans vita tassar!!!!) Men han
jagar iofs dom själv.

Vad menar ts med obalans?

/KT

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver bolla lite funderingar kring anpassad igångsättning efter skada. Jag har självklart pratat med veterinären flera gånger om... 2
Svar
29
· Visningar
2 734
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
6 059
Senast: mackan
·
Kropp & Själ hej buke på grund utav mitt psykiska mående har jag endel funderingar om npf-diagnoser -- ffa add. är inom vården redan -- men är som... 2
Svar
37
· Visningar
2 995
Senast: Rosett
·
Katthälsa Jag startar den här tråden utifrån intresse i kombo med min egen tendens att gärna granska ”fakta” och ”rön” kritiskt oavsett vad det... 2
Svar
33
· Visningar
7 250
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka