Bukefalos 28 år!

BARF funderingar

Sv: BARF funderingar

Olika köttben innehåller olika mycket ben så det går inte att generalisera. Vingar består va ungefär 30% ben och lår runt 20% ben. Den totala benhalten bör ligga runt 10-15%.
 
Sv: BARF funderingar

Funderar på att om man kunde ge dem kanske en vinge i veckan utan problem. Har 4 katter nu iaf.. Tror iaf 3 av dom skulle tycka de var gott:D
 
Sv: BARF funderingar

Jag har alltid funderat varför man matar ormar med frysta upptinade möss, medans katter får torrfoder eller burkmat.....

Vår gårdskatt Grima har en omfattande diet av möss och sorkar hela sommarhalvåret. ( Grannarna dyrkar hans vita tassar!!!!) Men han
jagar iofs dom själv.

Vad menar ts med obalans?

/KT
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 610
Senast: Myrten
·
Övr. Katt Jag överväger att gå över till att ge mina katter Mush färskfoder, de frysta bullarna för katt. Det var förr tal om att Mush inte var...
2
Svar
25
· Visningar
2 874
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: Squie
·
Övr. Hund Usch, tycker Tilda har blivit mager. Hon har ju alltid varit svår med maten, men nu börjar det synas att hon inte äter ordentligt...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 507
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp