Barn som inte beter sig som barn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Poxz

Trådstartare
Pojkvännen har en sjuåring som blivit hur "cool" som helst den sista tiden. :)

I fredags hade vi kalas för henne, och när vi frågade henne vad hon ville ha för tårta svarade hon: "Ääh, det spelar ingen roll. Ta en prinsesstårta eller nåt sånt".
Hon brukar alltid vara noga med precis vad hon vill ha, till och med vilken FÄRG tårtan ska ha, men inte i år inte...
Sedan när tårtan skulle skäras upp och hon skulle välja vilken bit hon ville ha, blev svaret bara: "Det spelar väl ingen roll, ta en bit nånstans bara".
Annats brukar det vara halvt slagsmål om rosen och chokladbiten. :D

Min pojkvän utbrast till och med: "Men du är ju BARN, det SKA spela roll!" :rofl: Vilket fick henne att skratta gott åt honom.

Hon är bara så go! :love:

Senast ändrad:
Sv: Barn som inte beter sig som barn.

Låter precis som att hon härmar någon tycker jag, :) och vill prova hur det funkar o känns att säga så.

Hon kanske rent av härmar dig POXZ?? ;)

Är du cool? :p

Ha ha nej mej härmar hon inte, när det gäller godbitar spelar det minsann roll, jag vet vad jag vill ha! :devil: :d :D

Vet inte vem hon skulle härma...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 435
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 461
Senast: Capybara
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 962
Senast: monster1
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Vi som letar häst II