Barnvagn som inte går att vända, till bebis?

Sv: Barnvagn som inte går att vända, till bebis?

jag tycker inte att man ska ha bebisar och små barn framåtvända, det blir så opersonligt och så mkt intryck.
Jag har helst "storasyster" mot mig fortfarande (3,5 år), om hon mot förmodan ska åka vagn.

jag tycker inte att man ska ha bebisar och små barn framåtvända, det blir så opersonligt och så mkt intryck.
Jag har helst "storasyster" mot mig fortfarande (3,5 år), om hon mot förmodan ska åka vagn.

Får inte 3,5åringen samma intryck när hon går själv? Eller hon går baklänges och tittar på dig;)?
Kan till viss del hålla med dig när det gäller små barn.

nja, då har man ju kontakt på ett annat sätt än när de sitter i vagnen.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 587
Senast: julgrisen
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 926
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Bästa kloslipen?