Baryard stämmer sin klubb

Sv: Baryard stämmer sin klubb

Jag håller med Malin ,det är ju inte bara och låta det hela vara,det handlar ju om 300´000 kr! som Malin har lagt ned massor med tid och å kraft på denna tävling,och slita på hästarna,startavgifter osv. Maxa hästarna til full- vinna och sedan inte få dem prispengar hon har blivit lovad! Då kunde hon ju lika gärna ha sparat pengarna och energin och krafterna på hästarna eller valt en annan tävling där hon kunde ha fått ut sina prispengar.
Varför kunde dem inte bara har haft en tävling med låga prispengar i? och bygga upp tävlingen år för år, istället för att göra det till ett stort flopp?
Många tankar som far i ens huvud när man läser om detta...
 
Sv: Baryard stämmer sin klubb

LHS som skulle bli sådan succé. :rofl:
Jag är inte ett dugg förvånad.

/Cronis - som var där förra året och bara garva.
 
Sv: Baryard stämmer sin klubb

soppa är bara förnamnet....jag tycker detta skall gå till Malins fördel!
 
Sv: Baryard stämmer sin klubb

Vilken soppa !! :eek:
Håller med andra här! Det borde gå till Malins fördel!! :bow:
 
Sv: Baryard stämmer sin klubb

Vad ska man säga? allt är redan sagt...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson inledde London International Horse Show i klassiska Olympia riktigt starkt. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Corren) Det är inte första gången kommunen får en förfrågan om att avskriva ett kommunalt lån. Förra året blev Fotbollsklubben...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Corren) och 1,6 miljoner kronor i vinstpengar världen över. Malin och Taminas sista ritt blev tidshoppningen i Göteborg Horse Show...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NT) Efterspelet av Linköping Horse Show går vidare. Konkursen har vunnit laga kraft och Malin Baryard-Johnsson ska inom kort få en del...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp