R
Raderad medlem 68338
Vad är det?
En t-shirt i rymlig modell ofta av ”herr-kollektion”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det?
du får använda den i korta intervaller och stretcha ordentligt mellan varven!
Och du måste såklart visa bild!
Som alltså typ ser ut som att hon lånat den av pojkvännen?En t-shirt i rymlig modell ofta av ”herr-kollektion”
Som alltså typ ser ut som att hon lånat den av pojkvännen?
Jag köper nästan alla mina tröjor på herravdelningen! Boyfriend tröjor?
Nej, alltså, av vad vi får se av din klädstil här, så är du och jag ganska olika till det yttre.Ja precis såIngen look som skulle se vettig ut på mig meeeen
Ska btw precis gå till Coop och handla lite![]()
Någonting som jag gillar är långärmade klänningar med polokrage.
Slarvigt uttryck av mig, men t-shirtar av större storlek.Vad är det?
Lite OT men ändåJag har i princip helt slutat med långbyxor/jeans och kör bara på svarta tights/leggins kombinerat med diverse tunikor/klänningar i fina färger och mönster. Jag tror äntligen att jag har hittat min stil! Och bekvämt är det också.....
![]()
Köp tunikor i andra material, viscose tex.Lite OT men ändåDet är en både snygg och bekväm stil som jag också försöker anamma. Men jag har det stora problemet rumpa
Vad ska jag köpa för leggings där tunikorna INTE stannar upp på rumpan (som är det fulaste jag vet
), dom ska ju falla snyggt bara rakt ner...
Lite OT men ändåDet är en både snygg och bekväm stil som jag också försöker anamma. Men jag har det stora problemet rumpa
Vad ska jag köpa för leggings där tunikorna INTE stannar upp på rumpan (som är det fulaste jag vet
), dom ska ju falla snyggt bara rakt ner...
Köp tunikor i andra material, viscose tex.
Tack för tipsKöp en tajt underklänning att ha under tunikorna, så hakar de inte i.
Typ överallt.Var köper du de klänningarna?