Bästa sidan för att ladda upp bilder?

fjordtokan

Trådstartare
Eftersom pixbox lägger ner den 30 november så måste jag hitta en ny sida att ladda upp bilder på.

Kravet är att det ska va gratis och att det ska finnas en BRA albumfunktion.
Har kollat på Photobucket, Picasa, MSN och några till men jag tycker inte de är helt bra. Jag vill ha en enkel sida där man har bra översikt på bilderna.

Har ni några förslag?

Sv: Bästa sidan för att ladda upp bilder?

Det är kasst att de ska lägga ner sidan! Den är ju den enda i sitt slag som är så enkel och bra att använda sig av.

Har inga förslag, men letar även som du efter något motsvarande.

Ja jäklarns Imgur som satte begränsning på gratiskonton. Annars var de bäst. *suckar*
Letar vidare jag också

Ja precis! Jag har över 2000 bilder där och jag har varit trogen sen de började så det känns väldigt surt.

200 bilder gratis. Man kan ladda upp fler, men det är bara de senaste 200 som syns. Vill man kunna visa fler bilder så får man betala.

Gick idag in på ett forum där det visades pixbox-bilder och såklart blev jag ju lite förvånad så jag gick in på deras hemsida och visst är de tillbaka!!!!

Och jag har kvar ALLA mina gamla bilder :bow::love:

Men hur visar jag bilder i normal stl här på buke??
Får bara in dom men dom är så pytte små så man ser ju knappt vad det är!??

Sparar du bildens länk när bilden är stor på din bildskärm? Sparar du bildlänken på den lilla bilden så blir det en liten bild.

Tack, jag har provat massor med gånger på den stora men det funkar bara på den lilla.. Upptäckte nu att jag hade låst den för kopiering :d
Inte bra att vara för duktig ibland! ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 827
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 404
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 515
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur