Batteriet laddas inte?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Erboon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 562
E

Erboon

Jag har en laptop, och ibland så börjar inte batteriet laddas när jag stoppar i sladen. Nu var det ungefär 3 timmar sen jag satt i sladen. Och det har inte börjat laddats än. Det står bara "Anslutet men laddas inte."

Kan man få det att börja ladda på nåt sätt? :confused:

Sv: Batteriet laddas inte?

Papas var likadan, det syns inte att det laddas men laddades gjorde den ändå. Hur mkt batteri har du om du tar ut laddaren?

Lika mycket som när jag satt in den :/

Ett tips är att stänga av datorn och låta kabeln sitta kvar. Hur mycket batteri står det kvar då? Dagens datorer laddas inte om den tycker att det finns tillräckligt kvar.

Det är bara jättelite kvar. Men jag ska testa göra slut på allt batteri då så får vi se vad som händer.

Det har jag också gjort, flera gånger :/

Batteriet är trasigt!

Exakt lika hände våran nya dator i förra veckan,åkte in med den,testade ett nytt batteri,och så funkade det!

Ah, tusan också.

Tack för hjälpen allihopa!

Våran bärbara är likadan, från början var det laddaren som var glapp, sen när vi vred och böjde på sladden för att det skulle sluta glappa så blev det glappt i själva datorn istället :angel:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
1 009
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 204
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: Unafraid
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 884
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka